Èxit a l'Aplec Identitari saltenc de Plataforma per Catalunya

18/07/2016 - Salt

Èxit a l'Aplec Identitari saltenc de Plataforma per Catalunya

Plataforma per Catalunya augmenta l'assistència a l'aplec identitari anual que organitza la formació identitària al municipi de Salt.

Salt|Redacció.- El passat diumenge la delegació de PxC Salt va celebrar el seu ja tradicional aplec identitari al municipi, on van assistir prop d'un centenar de persones animades i il·lusionades pel projecte polític i el treball pel poble que realitza plataforma a aquesta localitat de les comarques gironines.

En aquest sentit el Regidor de PxC a l'Ajuntament de Salt, Sergio Concepción, ha manifestat estar "molt content en veure que cada any la formació rep més suport i cada cop són més les persones que es volen afegir en la defensa del nostre municipi, sempre des de la base humil i treballadora que caracteritza als homes i dones de plataforma per Catalunya". Fent referència a l'ADN del partit en la defensa dels treballadors, els quals la formació considera que actualment estan abandonats per la casta política podrida i corrupte que governa.

Per una altra banda, plataforma ha fet una petita anàlisi del primer any de Govern al municipi amb Esquerra Republicana i la CUP al capdavant d'aquest. El Regidor i Portaveu de PxC a l'Ajuntament de Salt, Sergi Fabri, ha manifestat que "hem viscut un any molt continuista, on s'ha notat i vist la inexperiència i la manca de treball en algunes àrees de l'Ajuntament, com és la de cultura, esports i festes".

La formació identitària ha posat de manifest que el més important actualment al municipi és la creació de llocs de treball i en aquest sentit es considera que les diferències internes que hi ha entre ERC i la CUP poder suposar que el municipi perdi l'oportunitat de crear més de 500 llocs de treball directes.
Pel que fa a aquesta consideració, Fabri ha declarat que "les diferències que hi ha entre la CUP i ERC fan que la possibilitat d'instal·lació d'una gran superfície, que pot arribar a crear més de 500 llocs de treball, cada cop és més petita. Segurament mentre a Salt estem esperant a fer una consulta, de la qual encara no se sap absolutament res, altres municipis treballen perquè aquestes grans superfícies s'instal·lin al seu territori. Des de PxC creiem que l'arribada d'aquest tipus de comerç no és incompatible amb l'actual i cal prendre decisions responsables per tal de crear llocs de treball".

PxC

Salt, 18 de juliol de 2016