PxC titlla Carles Puigdemont de poca vergonya

07/09/2016 - Salt

PxC titlla Carles Puigdemont de poca vergonya

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA SALT

Plataforma manifesta no entendre com Puigdemont pot tornar a Salt després d’eliminar les patrulles de proximitat dels mossos i tenir els saltencs estudiant a barracons.

Salt | Redacció .- El Grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) a Salt s’ha mostrat sorprès després de veure les declaracions de Carles Puigdemont, el qual  ha confirmat que assistirà a la manifestació de Salt el dia 11 de setembre. Des de la formació identitària s’ha titllat al President de la Generalitat de “poca vergonya” atesa la manca de sensibilitat del Govern català envers el municipi de Salt.

El portaveu de PxC a l’Ajuntament de Salt, Sergi Fabri, ha manifestat que “no entenc com és que el Sr. Carles Puigdemont encara té valor de venir a Salt. La Generalitat ens va treure les patrulles de proximitat dels mossos d’Esquadra i des de fa molts anys que els nens saltencs estudien a barracons perquè no és capaç de resoldre el problema, és un poca vergonya. Vindrà a Salt a fer-se la foto i  després marxarà cap a casa seva, aïllat a la realitat del poble".

En aquest sentit PxC ha demanat a la Generalitat que posi, d’una vegada per totes, els problemes del poble sobre la taula i deixi de fer política de plató de televisió i titulars.

PxC

Salt, 7 de setembre de 2016