Plataforma exigeix control a l'hora d'atorgar ajudes i sancions als que llencen el menjar

12/01/2017 - Salt

El Grup Municipal de PxC a Salt a posat de manifest que a aquest municipi gironí constantment hi ha menjar del Banc dels Aliments als contenidors i l'administració no fa res.

Salt|Redacció.- La indignació al municipi saltenc és constant entre els veïns, ja que dia si i dia també troben menjar del Banc dels Aliments als contenidors. Aquestes accions s'estan convertint en habituals a Salt i són els mateixos veïns els que demanen l'actuació de l'administració. Fent arribar la seva preocupació a la delegació de PxC, es demana que hi hagi penalitzacions contundents per a les persones que llencen el menjar als contenidors i un millor control a l'hora d'atorgar les ajudes socials.

En aquest sentit, el portaveu de PxC a l'Ajuntament de Salt ha manifestat que "últimament aquesta situació és constant al municipi, però com és habitual, la classe política calla. No és la primera ni l'última vegada que exigim que hi hagi més control a l'hora d'atorgar ajudes i tot segueix igual. Sembla evident que hi ha persones a les quals s'està ajudant que no ho necessiten i ja n'hi ha prou."