Acceptació de les demandes policials i inversió per la cura dels animals

08/02/2017 - Salt

El grup municipal de PxC a Salt, ha manifestat que només donarà suport al pressupost si l'Equip de Govern accepta les demandes de la Policia Municipal i incorpora una partida anual pel manteniment i millora en tot el relacionat amb els animals domèstics

Salt | Redacció.- La delegació de Plataforma per Catalunya (PxC) al municipi ha manifestat que pel proper pressupost a Salt deixa la porta oberta a poder votar-los a favor, si l'Equip de Govern accepta dues demandes que actualment consideren imprescindibles d'incloure al mateix.

En aquest sentit, el portaveu de PxC a la vila, ha manifestat que "tenim coneixement que des de fa ja un temps la Policia Municipal del poble ha fet unes demandes al Govern per tal de poder millorar la seva situació laboral i per ara no hi ha una resposta. És molt important valorar la feina d'aquells que estan al carrer vetllant per nosaltres i donar-los sempre el màxim suport que necessitin".

En relació a la partida destinada per al manteniment i millora de la cura dels animals domèstics, la formació ha manifestat que aquesta demanda també fa temps que la fan els propietaris, sobretot de gossos, de la vila. En reiterades ocasions s'ha demanat la millora de tots els Pipi-Can del municipi, així com un millor manteniment, per exemple, però per ara només s'ha obtingut la negativa del consistori.

És per això que des de PxC es condiciona l'aprovació del pressupost a acceptar les demandes de la policia municipal i incorporar-les al pressupost i a crear una partida destinada a la millora i manteniment de tot allò que tingui relació amb els animals domèstics.