Plataforma presenta al·legacions al nou plec de clàusules del contracte de neteja

05/08/2017 - Salt

Salt|Redacció.- El Ple extraordinari de Salt que va tenir lloc el passat dilluns dia 31, va aprovar el nou plec de clàusules tècniques que regiran les condicions del contracte de neteja. En aquest sentit des de la formació identitària s'ha celebrat que alguna de les seves demandes, com és l'augment de la freqüència a la recollida de mobles i trastos vells els 365 dies de l'any, s'hi hagi afegit.

També s'hi ha afegit a proposta de Plataforma que després d'una festa tradicional no podran passar més de 24 h en deixar l'espai net i s'ha incorporat la Fira Animalista, el Salt Motorfest i la Feria de Abril al quadre de festes amb posterior servei de neteja. Però com això no és suficient, els dos regidors de PxC van votar-hi en contra per poder presentar les següents al·legacions:

1- Que els eixos comercials a la vila C/Francesc Macià, Àngel Guimerà, Torres i Bages i Carrer Major es netegin dos cops per setmana amb hidronetejadora.

2-Que quan la neteja mensual dels carrers cau en un dia festiu es faci el següent dia laborable.

3-Que el plec de clàusules afegeixi un punt on s'especifiquin unes condicions dignes de treball als empleats.

4-Incloure les fonts dels Pipi-Can a la neteja de les mateixes.

5- Afegir la neteja de després de tots els sopars o festes de carrer, ja que actualment només hi ha un.

6- Que quedi aclarit al plec de clàusules que se subrogarà la feina a tots els treballadors que actualment són al servei.