Martí:

Martí: "traslladem al ple la proposta de l'Associació d'Aturats de Sant Adrià"

01/08/2012 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El ple municipal aprova la moció presentada per PxC demanant una bonificació de l'IBI per als aturats

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- El ple del mes de juliol ha aprovat la moció presentada per Plataforma per Catalunya per instar el Govern d'Espanya a que ampliï els supòsits de bonificació del pagament de l'IBI als aturats i a les famílies nombroses.

La portaveu de la formació identitària, Menchu Martí, va explicar que feia seva la sol·licitud que li havia traslladat l'Associació d'Aturats de Sant Adrià demanant que se'ls rebaixés el gravamen. “És una cosa comprensible i totalment assumible per PxC davant la situació que molts veïns de la nostra ciutat estan patint, amb el 21% de la població activa, això és 3.753 adrianencs, sense ocupació”.

La moció contemplava instar al Govern d'Espanya a que elabori un projecte de llei per ampliar els supòsits actuals de bonificació amb la finalitat d'incloure els aturats de llarga durada, i una vegada que aquests obtinguin ocupació abonin les quotes de l'IBI en proporció al temps en què hagin estat empleats. En el cas de la resta d'aturats es bonificaria reduint el seu pagament anual a la part proporcional dels mesos treballats.