Resposta contundent davant les covards amenaces des de l'anonimat

05/07/2013 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya condemna les amenaces a la portaveu Menchu Martí

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- Plataforma per Catalunya manifesta el més enèrgic rebuig a les pintades intimidatòries que han aparegut contra la portaveu del grup municipal a l’Ajuntament, Menchu Martí.

Condemnem la covardia dels intolerants que vilment i des de l’anonimat aprofiten l’estat de convalescència de la regidora després de patir un accident de trànsit per posar-la en el punt de mira.

Plataforma per Catalunya urgeix a obrir una investigació per determinar l’autoria de les pintades i denunciarà els fets ocorreguts davant dels Mossos d’Esquadra i la Fiscalia.

Denunciem l’actuació dels partits que es dediquen a difondre l’odi ideològic i fomenten el linxament contra els nostres dirigents. Són els mateixos que s’omplen la boca amb la paraula tolerància però després no respecten els resultats que els ciutadans lliurement expressen a les urnes.

Menchu Martí reitera el seu ineludible compromís amb el veïns de Sant Adrià per continuar defensant els drets dels treballadors en una ciutat castigada per una taxa d’atur del 23% on els partits governants han estès la catifa al capitalisme salvatge i explotador.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.E-NOTICIES.CAT, 05/07/2013; Pintades contra una regidora de PxC

La formació denuncia "amenaces" contra Menchu Martí, portaveu del grup municipal de Sant Adrià de Besòs

Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC) ha denunciat les pintades i "amenaces" contra Menchu Martí,  regidora del partit liderat per Josep Anglada a Sant Adrià de Besòs. Martí està de baixa després de patir un accident de moto.

La formació 'ultra' ha manifestat el seu "rebuig a les pintades intimidatòries que han aparegut contra la portaveu del grup municipal". "Condemnem la covardia dels intolerants que vilment i des de l’anonimat aprofiten l’estat de convalescència de la regidora després de patir un accident de trànsit per posar-la en el punt de mira", ha afegit.

És per això que PxC demana que s'obri una investigació per determinar l’autoria de les pintades i denunciarà els fets ocorreguts davant dels Mossos d’Esquadra i la Fiscalia.

"Denunciem l’actuació dels partits que es dediquen a difondre l’odi ideològic i fomenten el linxament contra els nostres dirigents. Són els mateixos que s’omplen la boca amb la paraula tolerància però després no respecten els resultats que els ciutadans lliurement expressen a les urnes", han assegurat.

WWW.AREABESOS.COM, 5/7/2013; Apareixen pintades contra Plataforma x Catalunya al centre de Sant Adrià

La primera pregunta del grup municipal de CiU del ple d'aquest matí tenia com a protagonista unes pintades que han aparegut aquest matí a carrers del cnetre de la ciutat, com l'Avinguda Catalunya, contra Plataforma per Catalunya, en les que es pot llegir "Combatem la ultradreta. PxC ni aquí ni enlloc", amb la imatge de la seva líder, Menchu Martí. Xavier Soley ha preguntat quines mesures es prendrien, i l'alcalde, Joan Callau, que presidia el seu primer ple com a edil, ha informat que es retirarien. El regidor de brigada municipal, José Luis Martínez Cardoso, ha confirmat que ja s'estava treballant per retirar-les.

La regidora de PxC, Menchu Martí, que no ha pogut assistir al ple per haver patit un accident de moto, ha manifestat el "més enèrgic rebuig a les pintades intimidatòries". El grup municipal condemna "la covardia dels intolerants que vilment i des de l'anonimat aprofiten l'estat de convalescència de la regidora després de patir un accident de trànsit per posar-la en el punt de mira". A més, denuncia "l'actuació dels partits que es dediquen a difondre l'odi ideològic i fomenten el linxament contra els nostres dirigents. Són els mateixos que s'omplen la boca amb la paraula tolerància però després no respecten els resultats que els ciutadans lliurement expressen a les urnes".

PxC demana que s'obri una investigació per determinar l'autoria de les pintades i avança que presentarà una denúncia davant els Mossos d'Esquadra.