Menchu Martí:

Menchu Martí: "Després de manifestar que no votarà favorablement cap moció de PxC, ICV demostra ser presonera del seu obstinat dogmatisme ideològic"

31/07/2013 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Prosperen dues mocions de Plataforma per Catalunya en defensa del model comercial català i contra la pujada del preu de la matrícula en l’escola bressol Garbí

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- El ple municipal del mes de juliol ha aprovat dues propostes del grup municipal de Plataforma per Catalunya.

Una de les mocions té com a objecte defensar el model comercial dels establiments catalans enfront de la salvatge liberalització d'horaris comercials que amenaça amb destruir el petit comerç en benefici de les grans superfícies.

L'altra proposta contempla el rebuig a la pujada del preu de la matrícula en la guarderia Garbí aprovada per la Generalitat per al curs 2013-2014, que s'incrementarà en un 20,4%.

L'equip de govern (PSC i ICV-EUiA) va rebutjar, no obstant això, la iniciativa impulsada per Plataforma per Catalunya que perseguia instal·lar desfibril·ladors en col·legis públics i dependències municipals. Amb aquesta mesura el grup municipal encapçalat per Menchu Martí volia dotar als centres de mitjans per poder actuar amb celeritat enfront d'infarts i fallades cardíaques que poguessin derivar en morts sobtades com la succeïda en l'IES Mediterrània, en el qual una alumna va resultar morta.

Menchu Martí va enlletgir l’obstinat dogmatisme ideològic a ICV després de la seva intenció manifestada públicament de no donar suport a les mocions amb les quals Plataforma per Catalunya vol millorar la ciutat. D'acord amb Martí “els postcomunistes anteposen la seva esquizofrènia ideològica al bé comú de la ciutat".

La portaveu identitària va subratllar que confia que “el bon treball que estem desenvolupant tots els membres de la delegació adrianenca de Plataforma per Catalunya es veurà reflectit en un espectacular creixement en les properes eleccions municipals”.

Menchu Martí va manifestar “sentir el nerviosisme d'aquesta esquerra antidemocràtica que ja no sap què fer per intentar aturar-nos".