Campanya per obstaculitzar la tasca de l'oposició

16/01/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya censura la actuación tramposa y prepotente del gobierno local con los presupuestos municipales y la falta de respeto a la oposición

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- Plataforma per Catalunya censura que l’equip de govern hagi informat i presentat davant la premsa que als grups municipals de la posició els pressupostos per al proper any.

La maniobra constitueix una campanya d’autobombo per alimentar els molt ben retribuïts egos.

La premsa local ha publicat que el passat 15 de gener l’alcalde Sr. Callau juntament amb el seu soci de govern, el portaveu municipal d’ICV-EUiA, Sr. Belmonte, va presentar en roda de premsa els pressupostos municipals de l’any 2014 que s’han de debatre en el ple municipal del dia 27 del present mes.

Aquesta forma d’actuar podria ser com a mínim irregular per incomplir-se diversos reglaments i normatives d’obligat complimient, com està estudiant la nostra Secretaria Jurídica per interposar, en cas afirmatiu, el corresponent recurs davant el Contenciós-Administratiu.

Denunciem igualment el poc marge de temps que es dóna a l’oposició per poder estudiar, preparar i treballar a consciència dits pressupostos per poder aportar, fer propostes i fiscalitzar-los, amb el que s’estaria obstruint la nostra labor legal com a membres plenaris.

Des de Plataforma per Catalunya, com a membre electe del ple municipal de la corporació de Sant Adrià de Besòs, reprovem la forma despòtica i prepotent de fer política de l’equip de govern  en menysprear a l’oposició i que reflecteix el seu veritable tarannà que els porta a creure una vegada més que l’ajuntament és el seu mas.