Deficiències al barri de La Mina

04/04/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya denuncia l’estat d’abandonament del barri de La Mina

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- Plataforma per Catalunya ha denunciat les mancances que té el barri de La Mina en el capítol d’infraestructures.

Risc d’accident a l’entorn d’una escola

El sistema semafóric de la Rambla de la Mina, a l'altura del CEIP Mediterrània, porta més d'un any apagat, sense funcionar en cap dels dos sentits. Això representa un perill per als escolars en horari d'entrada i sortida de classes.

Martí va declarar al respecte que "està molt bé que es facin camins verds escolars i donem suport a la iniciativa, però demano que es tingui cura també dels accessos públics dels col·legis que no són al centre de la ciutat, com el del CEIP Mediterrània".

Risc d’accidents a la via pública

Igualment va demanar que es reparin les pilones que impedeixen l'accés a l'interior del passeig de Camarón. Algú les va llevar fa molts mesos, quedant-hi l'accés lliure, i és perillós per als vianants que caminen per l'interior de la plaça, ja que serveix d'aparcament il·legal de cotxes i camions.

Senyalètica inexistent

Menchu Martí va denunciar també que en el nou accés obert fa un parell de setmanes des de la rotonda situada al carrer Cristòfol de Moura amb la Carretera de la Catalana -per on passa el tramvia- cap al barri de la Mina, no hi ha a dia d'avui cap senyal orientatiu que indiqui als conductors cap a on condueix aquest nou vial.