Més seguretat a Sant Adrià de Besòs

31/07/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Menchu Martí, va dir a l'alcalde que la plantilla de la Policia Local és insuficient i incompleta per poder garantir la seguretat pública i complir amb eficàcia les funcions que els són encomanades.

Aquesta insuficiència i inoperància, d’acord amb la portaveu, és l'erràtica i errònia política d'amortitzar les places d’agents en comptes d'ampliar-les tal i com demana Plataforma per Catalunya des que va entrar a l'ajuntament. Els propis sindicats policials han fet un públic un escrit que sustenta aquesta tesi.

Menchu Martí va advertir l'alcalde que “el govern municipal té un seriós problema amb els agents de la Policia Local”.

En aquest sentit es va fer ressò de les queixes dels agents, farts d'aguantar arbitrarietats, expedients sancionadors que freguen la prevaricació, desvergonyiments, un tracte humà despectiu, persecucions a alguns membres del cos i amenaces i actituds prepotents per part del seu cap i del cap del servei de Recursos Humans amb el beneplàcit del regidor i de l’alcalde.

Martí ha denunciat que a aquest seguit de despropòsits de la direcció del cos, s’hi afegeix el viatge que el cap de la Policia, el sr. Gil, va fer a Geòrgia per participar en un curs i donar una conferència.

En la seva intervenció la portaveu va demanar a l'alcalde que dialogui i negociï amb els agents des d'una posició oberta i conciliadora, no pas amenaçadora i prepotent.