Menchu Martí:

Menchu Martí: "no utilitzin l'expressió 'el poble de Catalunya' per parlar en nom de tots els catalans, també d'aquells que no volem la ruptura"

15/10/2014 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El Ple municipal, amb el vot contrari de Plataforma per Catalunya, rebutja una moció de l’ANC presentada per CiU de suport al 9-N

Sant Adrià de Besòs | Redacció.-  La sessió plenària ordinària del mes d'octubre ha rebutjat una moció presentada pel grup municipal de CiU a instàncies de l’ANC per manifestar el suport a la votació del 9-N.

La portaveu de Plataforma per Catalunya, Menchu Martí, ha fonamentat el seu vot negatiu en la germanor i la convivència de Catalunya amb la resta d'Espanya al llarg de la Història, que ni res ni ningú podrà esborrar de la memòria col·lectiva.

Martí ha reclamat que no s'utilitzi l'expressió “el poble de Catalunya” per parlar en nom de tots els catalans, també d'aquells que no volem la ruptura.

La portaveu ha dit que el secessionisme ha rebut injeccions de diners públics per encoratjar manifestacions amb l'ajuda de l'asfixiant bombardeig des de TV3. Mentre això succeïa, tapaven el saqueig de Catalunya a mans de Pujol i la seva família.

També ha recordat que l'any 2002 Artur Mes ressaltava els llaços i la història compartida entre Catalunya i la resta de comunitats, un bagatge comú que es manifesta fins i tot en la composició demogràfica de Catalunya.

No obstant això, des d'aquesta data fins al 2014 el president de la Generalitat ha donat un salt al buit sense xarxa embarcant-se en un procés rupturista per tapar, amb l’estelada, els escàndols de corrupció que esquitxen a l'entorn convergent: els comptes a Suïssa de la seva família, de la família Pujol i dels germans Puig.