Primer els de casa

29/01/2015 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Menchu Martí defensa la campanya de repartiment de joguines per a nens de famílies autòctones en situació de necessitat davant l’atac del govern local

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament ha defensat la campanya solidària de repartiment de joguines duta a terme pel seu grup municipal davant els atacs del govern municipal.

Menchu Martí ha reprovat que PSC i ICV hagin presentat una proposta per desmerèixer aquesta iniciativa, després de 3 anys duent-la a terme.

La portaveu ha manifestat que aquesta maniobra es deu al nerviosisme que s'ha apoderat del govern local davant la proximitat de les eleccions municipals que se celebraran al maig, en les quals ha vaticinat que el PSC perdrà la majoria absoluta.

Igualment ha reivindicat el dret a destinar els fons propis de Plataforma per Catalunya per ajudar famílies de Sant Adrià que han aixecat el país generació rere generació, a diferència del govern municipal, que regala diners pagats amb la butxaca dels veïns a col·lectius que no aporten res a la societat i a entitats que destinen fons a projectes a l'estranger que després justifiquen tard i mal·lament.