Tolerància zero amb l'incivisme

30/01/2015 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya no dóna suport a una Ordenança de Civisme plena de tòpics i insuficient per combatre l’incivisme

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- La regidora Menchu Martí va ser l'única regidora de l'oposició que va presentar, durant les reunions preparatòries, una esmena a la totalitat del projecte de l'equip de govern per ser incompleta i estar impregnada de l'esperit de permissivitat i sentimentalisme mancat d’autocrítica que tant de mal ha fet a la ciutat.

La proposta de PxC concretava i descrivia les conductes, les infraccions de les mateixes i modulava les sancions, i el més important, abordava i s'adaptava a la problemàtica real del municipi presentant un ample articulat amb tots aquells actes incívics que pateix la ciutat i acaben pagant els seus veïns.

L'Ordenança de Civisme aprovada per l'equip de govern i la resta dels grups no conté ni un capítol sobre el respecte als agents de l'autoritat i als funcionaris, que són els qui pateixen moltes vegades en les seves carns l'incivisme d'una minoria que actua en una ciutat amb els greus problemes de civisme i violència que té Sant Adrià.

La regidora identitària va declarar que “no es governa una ciutat com la nostra només amb bones intencions, por a dir les coses pel seu nom i amb tolerància i condescendència amb els incívics. L'ordenança que vostès proposen està repleta de grandiloqüents valors, principis i bones intencions i ja sabem que el món està ple d'elles i així ens va.”

Per acabar la seva intervenció dient que “sembla que tinguin por a intentar entrar a debatre i solucionar els problemes reals i només s'atreveixin a posar pegats que són insuficients”.