PxC s'implica en la dignificació del barri de La Mina

04/03/2015 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El vot de Plataforma per Catalunya, decisiu perquè l’oposició en bloc aprovi la moció de l'Associació de Veïns del Barri de la Mina demanant l'enderrocament de l'edifici Venus

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- Els veïns de l'edifici Venus i de la resta de la Mina van presentar una moció exigint el compliment del PERM de l'any 2005 i del Pla General Metropolità del 2007 i que es derruís d'una vegada aquest símbol de la mala praxi urbanística que és l'edifici Venus, reallotjant als seus veïns en els habitatges públics que es van construir al seu moment per a aquesta fi, perquè aquests habitatges són per reallotjar als veïns del Venus, no per especular amb elles.

Les administracions i el Consorci de la Mina que és l'organisme públic que gestiona el pla de transformació del barri, havien decidit no fer cas a tot el parlat amb els veïns i aprovat fins llavors i rehabilitar en comptes de derruir un edifici com el Venus, amb més de 12 anys de degradació.

Menchu Martí va tirar en cara als polítics que “no es pot desfer el caminat fins ara, ni tirar-se les administracions que conformen el Consorci de la Mina els draps bruts entre elles. Que si la culpa és de la Generalitat de CiU, que si la culpa és de l'equip de govern municipal del PSC i d'ICV-EUiA, que si patatín que si patatán. Aquí s'ha perdut molt temps a llançar pilotes fora per part de les administracions en comptes d'haver emprat aquest temps a trobar solucions dignes per als veïns de l'edifici Venus.”

El vot de la regidora de Plataforma per Catalunya va ser decisiu per aprovar la moció amb 11 vots a favor de tota l'oposició contra les 10 abstencions de l'equip de govern.