Sentit comú

30/04/2015 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Tots els grups municipals s'adhereixen a la moció de Menchu Martí per donar preferència als aturats en la composició de les taules electorals

Sant Adrià de Besòs | Redacció.- En l'últim ple de la legislatura municipal 2011-2015 tots els grups municipals van reconèixer indirectament la gran labor realitzada en Sant Adrià per la regidora de Plataforma per Catalunya Menchu Martí en adherir-se i fer conjunta la seva moció demanant la modificació de l'obsoleta Llei electoral de 1985 i que s’adecui als temps actuals.

La moció de PxC que es va presentar de manera conjunta per tots els grups municipals demana que es canviï la llei perquè es doni prioritat en els sorteigs dels membres que han de compondre les taules municipals a les persones en situació d'atur.

Perquè així aquests aturats triats pel sorteig puguin cobrar la dieta de 60 € assignada als membres de les taules electorals. Alleujant una mica la seva situació personal davant la gravíssima crisi econòmica que estem patint.