PxC, la veritable oposició

30/04/2015 - Sant Adrià de Besòs

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Menchu Martí fa balanç en l'últim ple d'aquesta legislatura de la seva labor aquests 4 anys com a regidora de l'oposició

La regidora de Plataforma per Catalunya va aprofitar l'últim ple de la legislatura municipal 2011-2015 per resumir el seu colossal treball i dedicació als adrianencs.

En primer lloc va agrair a la immensa majoria dels funcionaris de l'ajuntament la seva professionalitat i ajuda prestada. Després va dir a la resta de regidors que havia donat clares mostres que parlant s'entén la gent, fins i tot amb aquells que estan ideològicament en les antípodes, encara que algun regidor no ho pugui entendre.

Després va agrair el suport dels tots els adrianencs que creuen i recolzen a Plataforma per Catalunya i va resumir la seva labor dient “he estat l'única oposició al PSC i a ICV-EUiA. He presentat 64 mocions sent 1 sola regidora, mentre que la resta de l'oposició ha presentat 32 mocions amb 6 regidors. He estat la veu dels sense veu, 89 precs i preguntes en els plens a petició dels veïns. Allí on un adrianenc ha demanat la meva ajuda o m'ha cridat, allí he estat. Donant la cara per ells.”

Per acabar dient “Plataforma per Catalunya ha fet molt, moltíssim en aquests els seus primers 4 anys de presència en el consistori pels adrianencs, consolidant-se com un opció seriosa i eficaç. Com una alternativa social i popular creïble. Pel que des de Plataforma per Catalunya no ens acomiadem avui, sinó que us dic, fins a passades les eleccions.

Perquè no dubteu que el 13 de juny Plataforma per Catalunya tornarà a estar, i amb més força, representada en aquest ajuntament. Gràcies a tots, adéu i fins aviat.”