Sant Boi, 09/03/2012; Josep Anglada presideix la reunió de l'executiva comarcal de PxC en el Baix Llobregat

10/03/2012 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PXC)

Sant Boi acull la primera reunió d'una gira que farà el president de PxC Josep Anglada per reunir-se amb les executives comarcals i provincials de cara a prendre el pols per a les properes eleccions autonòmiques.

Sant Boi.- Aquest passat divendres 9 de Març s'ha reunit en Sant Boi la junta comarcal de PxC-Baix Llobregat, presidida en aquesta ocasió per Josep Anglada i el delegat comarcal David Parada.

El president de la formació ha volgut assistir a la reunió per conèixer amb proximitat el treball, els problemes i aportacions dels regidors a la comarca així com dels delegats locals. Anglada ha volgut destacar “l'evolució del partit i el treball dels regidors en defensa dels treballadors, els drets socials com també en matèria de seguretat i la denúncia dels efectes negatius del fenomen de la immigració” assegurant “estar sembrant una bona collita per recollir els fruits en les properes conteses electorals”.

Per la seva banda David Parada ha volgut destacar “el treball a peu de carrer que estan realitzant tots els regidors emmarcat en una estratègia d'apropament i proximitat als ciutadans, que contrasta amb la resta de partits de la casta política que viuen instal·lats en els seus despatxos”.

El president de PxC també ha volgut prendre el pols de la delegació de cara a les properes eleccions autonòmiques on amb tota seguretat Plataforma per Catalunya estarà present després de quedar-se a les portes en el 2010.

En clau local Josep Anglada, després de conèixer la citació per part del jutge que instrueix el “cas campió” a l'alcalde de Sant Boi a declarat que “ Sant Boi té reaccionar davant les dolentes pràctiques que evidencien casos com aquest per part del PSC, que ha confós després de més de 30 anys governant el municipi les institucions públiques amb el seu propi partit” i ha afegit que “la justícia deliberi les responsabilitats i arribi al fons d'aquests casos de favoritisme, endollisme i amiguisme, practicats de forma habitual pels partits de la casta política”.

PxC

Sant Boi, 9 de Març de 2012