David Parada: “no té sentit pujar els impostos municipals com l'IBI en un 4'92% mentre es mantenen subvencions a dit, despeses en propaganda o partides especifiques per a la immigració”

19/05/2012 - Sant Boi de Llobregat

El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha distribuït durant la passada setmana del 14 al 20 de Maig 30.000 fullets informatius per donar a conèixer que el 1% del pressupost municipal – 400.000 € - es destina a projectes a l'estranger mentre Sant Boi té la taxa d'atur més alta de la comarca del Baix Llobregat i un índex de pobresa proper al 25% de la seva població.

El portaveu de PxC David Parada, ja ha denunciat en diverses ocasions que “no té sentit pujar els impostos municipals com l'IBI en un 4'92% mentre es mantenen subvencions a dit, despeses en propaganda o partides especifiques per a la immigració” i considera que “per primera vegada s'apropa als ciutadans la realitat del que es fa amb els seus impostos i aquesta serà la linia que seguirem a partir d'ara.”

Per finalitzar David Parada ha volgut deixar clar que “PxC està a favor a l'ajuda humanitària en moments especials però no de les polítiques de cooperació actuals, perquè finançar ràdios a Nicaragua, donar diners al mercat laboral marroquí quan té la meitat de taxa d'atur que nosaltres o pagar llavors per plantar un cacao especial a centreamèrica sembla un insult als ciutadans de Sant Boi cansats ja de tripijocs, amiguisme i política de carnet després de 35 anys de govern del mateix signe polític PSC-ICV”.