Parada:

Parada: "la irresponsable gestió recaurà sobre els santboians"

14/11/2012 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya denuncia irregularitats i fortes pèrdues en la gestió del cinema municipal de Can Castellet

Sant Boi de Llobregat | Redacció. David Parada, portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya a Sant Boi, ha denunciat fortes pèrdues econòmiques i irregularitats en la gestió dels cinemes de propietat municipal Can Castellet.

Parada ha denunciat que “el complex Can Castellet –que juntament amb la urbanització de la zona ha costat als santboians prop de 5 milions d'euros— constitueix una nova inversió que posa en relleu les nefastes estratègies d'inversió de les empreses municipals en els últims anys”.

El portaveu identitari ha volgut deixar constància de l'equivocada ubicació dels cinemes i del poc atractiu generat pels mateixos al no dotar el complex d'una zona lúdica amb suficients places d'aparcament.

Parada ha destapat que l'ajuntament no ha cobrat ni un sol euro de l'empresa concessionària, i podria estar pagant tots els serveis, inclosos la llum i l'aigua. “Tot això fa inviable, una vegada més, un projecte dut a terme per l'equip de govern de PSC-ICV que suposa una forta deterioració per als comptes municipals”.

Els despropòsits i irregularitats destapades pel regidor santboià han portat al grup municipal de Plataforma per Catalunya a oposar-se a l'obertura d'un nou procés de concessió dels cinemes Castellet. En aquesta línia Parada ha denunciat que “s'han prevalgut les candidatures d'empreses habituals en les concessions del PSC”.

Similar és la situació de l'aparcament municipal de Baldiri Aleu. D'acord amb el portaveu de Plataforma per Catalunya, “l'Ajuntament s'ha vist obligat a cancel·lar una hipoteca de 3.750.000 € en un termini de 6 anys per la impossibilitat de comercialitzar l'obra”.

Parada ha volgut llançar un missatge per posar en sobre avís que “aquesta irresponsable gestió recaurà sobre els ciutadans, perquè hi haurà menys per a serveis públics, manteniment de la ciutat o cobertura social. Gran part d'aquests diners s'haurà de destinar a pagar aquestes obres faraòniques que han hipotecat la ciutat per molts anys”.