David Parada

David Parada "estem orgullosos de convertir-nos en la ciutat de més de 20.000 habitants on PxC treu el major porcentatge de vot".

04/12/2012 - Sant Boi de Llobregat

Com és habitual tots els primers dilluns de mes ha tingut lloc la reunió de l'assemblea local de PxC a Sant Boi de Llobregat. Cal destacar que les reunions cada vegada compten amb la participació, i l'aportació és més dinàmica. Es van extreure diverses conclusions entre les quals destaquen la consolidació en el municipi de Plataforma per Catalunya (PxC), on ha aconseguit 1.800 vots (4,5%) i la situa com la ciutat de més de 20.000 habitants amb un percentatge major de vots a PxC. El delegat local Jordi Illa va voler agrair la gran implicació dels militants i el gran ambient de companyerisme que sense cap dubte farà créixer en els propers comicis municipals el nombre d'adhesions al nostre partit, a causa de l'excel·lent treball d'oposició que està portant el Grup Municiapal amb David Parada al capdavant. Cal destacar que s'ha superat en tots els barris la barrera del 3% dels vots, percentatge mínim exigit per entrar al parlament català. Ciutat Cooperativa 5,06%, Marianao 4,42%, Barri centre 3,22%, Vinyets-Molí Vell 4,44%, Camps Blancs (Cinc Roses) 7,16% i Casablanca 5,82%.