Parada:

Parada: "La gent ens demana que transformem el nostre programa en realitat i això és el que fem"

05/01/2013 - Sant Boi de Llobregat

PxC finalitza a Sant Boi la campanya "Cap nen de casa sense joguina" lliurarant-los a 108 famílies de la ciutat, que corresponen a 202 nens, amb l'objectiu de que cap nen de casa en risc d'exclusió es quedi sense joguines aquest any. Les joguines han estat adquirides amb les aportacions econòmiques fetes pels 3 regidores del Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) de Sant Boi, i la campanya ha estat coordinada a través de les militants de PxC que han mostrat sensibilitat excepcional. Elles han transmès a la resta de l'organització identitaria nombrosos casos d'injustícia social en els que PxC treballarà en els propers mesos. Molts d'aquests problemes relacionats amb difícil accés que tenen les famílies autòctones als serveis socials a causa del favoritisme de les condicions d'accés amb els immigrants i la poca sensibilitat social que mostra l'Ajuntament de Sant Boi en el seu pressupost per atendre aquestes necessitats.Campanya

David Parada, portaveu de PxC a Sant Boi, ha volgut agrair "a tots aquells que han col·laborat en aquesta campanya" que l'ha qualificat "d'èxit absolut" i que segons el regidor identitari "transmet la nova etapa que la formació política vol dur a terme, amb la transformació del seu programa electoral a través d'accions concretes de tall social que serveixin de forma real a la ciutadania i fomentin una consciència social sobre les nostres posicions polítiques".