Parada:

Parada: "seguirem denunciant la mala gestió municipal"

22/01/2013 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Parada reitera el seu compromís per lluitar per la transparència municipal

Sant Boi de Llobregat | Redacció.-
El portaveu de Plataforma per Catalunya, David Parada, ha manifestat el seu compromís per seguir denunciant la gestió municipal que tantes pèrdues està originant a les arques públiques.

Parada ha lamentat la tossuderia amb que l'alcalde “Jaume Bosch (PSC) – sens dubte pressionat pels seus socis de govern d'ICV-EUiA – manté la seva política despòtica, ancorada en l’endollisme polític a través de l'empresa municipal CORESSA, i sota el fosc mantell de la deterioració de Sant Boi de Llobregat, el descontentament social i les dificultats perquè la política generi confiança en els ciutadans”.

En el capítol de mancances el portaveu identitari ha assegurat que Sant Boi és avui més bruta, la deterioració dels espais públics és cada vegada major, s'ha duplicat el pagament d'impostos municipals en els últims 5 anys, tenim més inseguretat i les polítiques socials van encaminades a un proteccionisme absurd del col·lectiu immigrant, mentre freguem els 9.000 aturats a la ciutat i un 30% dels nens - 25% de les famílies - viuen en el llindar de la pobresa.

Per això ha assegurat que Plataforma per Catalunya seguirà en la mateixa línia de treball que li ha portat a denunciar els 5 milions d’EUR de pèrdues de l'empresa municipal d'habitatges CLAUS al tancament dels seus comptes, i a destapar l’amiguisme com en la concessió del cinema Can Castellet a un regidor del PSC.

Parada ha apel·lat a la responsabilitat i l'ètica enfront del més que discutible tancament sense assumir cap responsabilitat cas del túnel del bateig.

“Serem implacables amb la corrupció, com amb el fosc cas que vincula a l'alcalde en el presumpte cas de corrupció “Campió” per la concessió d'una llicència a l'empresa de transports Azkar” –ha resolt.