PxC-Baix Llobregat celebra la primera executiva comarcal del 2013

08/02/2013 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Sant Boi de Llobregat | Redacció.- Aquest passat dijous 7 de Febrer s'ha reunit la junta executiva comarcal de PxC al Baix Llobregat. Encara que la valoració general de les eleccions autonòmiques no ha pogut ser positiva degut a no aconseguir els objectius esperats, en clau comarcal s'han millorat els resultats (9.634 vots), mantenint o pujant a les ciutats on és té representació municipal. Durant la reunió s'ha fet una forta auto-crítica sobre el context polític, com afrontar els reptes futurs de Plataforma per Catalunya (PxC) i com dissenyar els plantejaments polítics i de contacte amb la societat.

David Parada, delegat comarcal, ha anunciat que a partir d'ara la prioritat serà fer una planing de treball per afrontar les pròximes eleccions municipals, i aconseguir com s'està fent a algunes ciutats transformar el programa polític en realitat i amb fets tangibles, participant en diverses causes socials i fer un treball de base important.

Executiva Comarcal PxC-Baix Llobregat

Entre d'altres resolucions que s'han aprovat és destaca el compromís de l'executiva comarcal per donar suport a les dues resolucions polítiques que és posaran a aprovació a L'assemblea general de PxC, la primera, i més important, considerar el referèndum secessionista com un desafiament innecessari i el compromís de Plataforma per Catalunya (PxC) per treballar activament contra la independència de Catalunya.