Acte enmarcat en el dia internacional de la dona.

03/03/2013 - Sant Boi de Llobregat

Benvolgut/da

Diversos militants, simpatitzants i càrrecs públics de Plataforma per Catalunya (PxC) hem participat al llarg dels últims anys en convocatòries i trobades en els actes del dia internacional de la Dona. Si ve és cert que no sempre tenim una coincidència total en l'anàlisi o en les accions a seguir entre allò que emana del tractament sobre aquesta temàtica per les institucions, sí que compartim les línies bàsiques, encara que cada vegada de forma més crítica amb la permissivitat que observem amb certes cultures, solament pel fet de l'assimilació per tal de l'establisment polític del fet multicultural com un concepte positiu.

Acte 9 de Març

Ens agradaria que poguessis compartir de primera mà les nostres postures en l'àmbit de la dona que ja estan reflexades dintre dels nostres programes polítics, tant en l'àmbit de la conciliació de la vida familiar i labora, el suport a la maternitat o l'aportació de la dona al cohesió social entre d'altres coses. Posem per tant, a la vostra disposició els grup municipal de PxC per presentar i defensar iniciatives, com ja fan, així com preguntes, propostes o mesures, per tal de combatre políticament allò que considerem necessari pel futur del nostre país.

És per això que et convoquem siguis dona o home aquest dissabte dia 9 de Març a les 18:30h al Casal del Barri de Marianao, C/Miquel, nº 2 (Sant Boi de Llobregat) a la projecció del curt "La Opressió de les dones a l'Afganistan" i el col·loqui posterior en el qual participaran Enriqueta Vaquera, representant de PxC al consell de les dones de Sant Boi, Menchu Martí, regiora de Sant Adrià del Besos, Araceli Bundó, regidora del Vendrell i David Parada, regidora de PxC a Sant Boi. Al finalitzar l'acte oferirem a tots els assistents un pica-pica per compartir experiències i activisme. Si vols confirmar la teva assistència per adavantat pots ajudar-nos a confeccionar millor els àpats.

Confiem que acceptaràs aquesta invitació, confiem amb el teu suport a l'activisme i compromís identitari.

Grup Municipal PxC-Sant Boi - Delegació de PxC-Sant Boi de Llobregat

Plaça de l'Ajuntament, nº1, primera planta

Telf: 692029240 – 93 886 08 70

email: santboi@pxcatalunya.com