Les delegacions de PxC a Viladecans i Sant Boi es reuneixen per planificar l'oposició al model comercial imposat per la Generalitat

08/05/2013 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Sant Boi - Redacció.- Les juntes executives de PxC a Viladecans i Sant Boi de Llobregat encapçalades pel regidor de Viladecans, Alberto Delgado i el regidor de Sant Boi i delegat comarcal David Parada, s'han reunit per traçar l'estratègia política per tal d'articular una oposició al model imposat per la Generalitat amb connivència dels Ajuntaments de la zona governats pel PSC i Iniciativa, que aposta per les grans superfícies davant del comerç de proximitat ciutadà i una economia cooperativa i democràtica.

S'ha valorat positivament la presentació al Ple de Viladecans de la moció contraria a la instal·lació del Macro-Outlet que ha rebut un fort suport per part de totes les xarxes de comerç del Baix Llobregat. Plataforma per Catalunya (PxC) del Baix Llobregat ha acordat iniciar campanyes de sensibilització ciutadana al delta del Llobregat i alternatives a les polítiques econòmiques neo-liberals que han des-industrialitzat la comarca i enfonsat les alternatives de futur.