Lluïta activa contra l'amiguisme a les institucions

13/05/2013 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Sant Boi de Llobregat | Redacció.- El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya  ha forçat el consistori a instar l’empresa concessionària dels Cinemes Can Castellet, NICTALIA SL, a tornar a l’Ajuntament de Sant Boi els diners que havia pagat per conceptes no contemplats en el plec de condicions de la concessió.

La instància ve motivada després que Plataforma per Catalunya presentés una denúncia formal davant la fiscalia Anticorrupció en la que alertava d’un clar i presumpte tracte de favor i malversació de fons públics dels que s’hauria beneficiat NICTALIA SL, empresa propietat d’un regidor del PSC de l’Ajuntament de Pallejà.

L’import que es reclama en total són 151.963'90 EUR en concepte de consums i manteniment des de l’any 2010 fins l’actualitat.

El portaveu de Plataforma per Catalunya en el consistori, David Parada, afirma que “l’Ajuntament es troba contra les cordes davant aquest cas i d’altres, en els que ha estat aplicant unes polítiques en que els tripijocs i l’amiguisme imperen per davant de qualsevol altra cosa”.

Parada ha reiterat el compromís del seu grup per “seguir treballant en els 38 ajuntaments en els que tenim representació tal i com ens vam comprometre a fer a l’inici de la legislatura per desmantellar el clima d’institucionalització de la presumpta corrupció”.