David Parada a Radio Sant Boi

David Parada a Radio Sant Boi "Hem fet el Servei de defensa del santboià de casa perquè el govern municipal (PSC-ICV) dona 20.000 €/any a un servei jurídic exclusiu per immigrants"

12/07/2013 - Sant Boi de Llobregat

Sant Boi.- David Parada, també va declarar que "creiem que la defensa del ciutadà és un òrgan imprescindible de defensa de la nostra població amb pocs recursos i que no es vegin resignats a que l'administració pública vulneri els seus drets, l'objectiu és clar, assessorar al ciutadà sense cap tipus de cost, poder encaminar la seva reclamació contra l'administració pública i poder exercir pressió política en cas que sigui necessari." Dins de la defensa del ciutadà també es contempla l'assessoria jurídica laboral i suggeriments que els santboians vulguin aportar al nostre grup municipal.

El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) manifesta que és una discriminació que l'ajuntament de Sant Boi pagui 20mil euros a l'any a un servei gratuït d'UGT per assessorar específicament a la població immigrant, fet pel qual hem decidit dur a terme la nostra iniciativa de defensa del ciutadà autòcton davant la discriminació que pateixen la nostra població per part de la nostra administració local. A més considerem que amb això estem complint el nostre programa electoral.

Per finalitzar David Parada qualifica "de més èxit de l'esperat, les iniciatives que estem fent la delegació de PxC Sant Boi com la campanya de Nadal Cap nen de casa sense joguina entre altres." Qualsevol ciutadà de Sant Boi es pot posar en contacte amb nosaltres per fer qualsevol consulta de la seva defensa, suggeriment o assistir a la junta local de la nostra delegació al següent mailsantboi@pxcatalunya.com