Plataforma per Catalunya denuncia la despesa de 50.000 EUR en els concerts de la festa multiculturalista “Barrejant” a la segona ciutat amb més atur del Baix Llobregat

07/10/2013 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE LES JOVENTUTS IDENTITÀRIES PER CATALUNYA (JIxC)

Sant Boi de Llobregat | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament s’ha posicionat en contra de la celebració i el dispendi que suposa el festival “Barrejant”, que el passat any ja va costar prop de 60.000 € a les arques municipals i que aquest any repetirà xifres.

Els regidors denuncien que l’Ajuntament s’abstrau de la realitat social del municipi, ja que a pocs metres de la plaça en què se celebra el concert,  habitualment hi ha famílies buscant aliments als contenidors que estan situats davant d’un supermercat per poder alimentar-se. Mentrestant PSC i ICV-EUiA necessiten netejar la seva consciència solidària malbaratant els diners de tots els santboians en qüestions totalment prescindibles.

Doble vara per mesurar diferents actes públics

David Parada, portaveu de Plataforma per Catalunya, considera que l’ajuntament té un doble raser per mesurar el descans veïnal davant d’aquest tipus d’esdeveniments. Les queixes dels veïns va portar l’ajuntament a canviar la celebració de la festivitat de la Cruz de Mayo a la Plaça Agricultura, quan en realitat estava projectada a la Plaça Teresa Valls.  En canvi l’ajuntament va fer cas omís a les queixes dels veïns davant de la celebració, a la mateixa plaça, de “Barrejant”, que corria a càrrec del propi consistori.

Més impostos, cap ajust polític

Plataforma per Catalunya també porta temps posant el crit al cel davant la contínua escalada impositiva amb afany recaptatori que està aplicant el govern municipal. En pocs anys l’ajuntament ha passat de recaptar 14 milions d’euros en concepte d’IBI als 23 milions d’euros en 2013. Els identitaris consideren il·lògic que després d’aquesta flagrant pujada impositiva l’ajuntament no hagi contingut ni un sol euro en despeses de representació, caterings o publicitat institucional.