PxC alerta del perill que suposaria que Sant Boi no afrontés el Servei de Control de Mosquits

02/05/2014 - Sant Boi de Llobregat

Sant Boi.- El Grup Municipal de Plataforma per Catalunya (PxC) ha instat a l'Ajuntament de Sant Boi en el ple d'Abril a finançar el Servei de Control de Mosquits en el municipi davant la més que probable eliminació del cofinançament que venia fent fins a aquest moment la Generalitat de Catalunya. El portaveu de PxC, David Parada, ha volgut advertir “la preocupació del seu grup davant un problema que de no resoldre's tindria conseqüències en la salubritat per al municipi així com augment considerable dels mosquits i les plagues” i que demostra “les prioritats dels governs que solament retallen en les persones, educación i sanitat, i no en aquelles despeses estructurals polítics que s'han vist intactes des de l'inici de la crisi”.

Des de l'any 1989 el Consell Comarcal del Baix Llobregat amb la col·laboració dels ajuntaments ha gestionat el Servei de Control de Mosquits que ajudat a pal·liar molèsties i riscos de malalties per a la població. Aquest servei en els últims anys ha tingut un paper clau entre altres coses pel control del mosquit tigre.