Per uns espais públics lliures de radicalismes

04/08/2014 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICADO DE PRENSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya mostra la seva disconformitat amb la cessió del Poliesportiu municipal La Parellada en la celebració del Ramadà

Redacció | Sant Boi de Llobregat.– Un any més i coincidint amb la celebració del ramadà els musulmans residents en Sant Boi han tornat a celebrar-ho en les pistes del Poliesportiu municipal La Parellada.

Plataforma ja ha reiterat en diverses ocasions que està taxativament en contra que se cedeixin espais públics municipals per a aquestes celebracions que mantenen una mescla de fanatisme i masclisme de difícil acceptació a la nostra ciutat. De moment cap partit present en el consistori ha dit gens en qüestió a aquesta polèmica, ni PSC, CiU, ICV ni tampoc el PP.

Per al portaveu de PxC a l'Ajuntament de Sant Boi David Parada “és un despropòsit el que està fent el govern en aquest sentit, no solament té paralitzat un equipament públic uns dies, sinó que els posa una catifa perquè es fomenti el masclisme i el fanatisme a la nostra ciutat” ja que segons el portaveu identitari “Sant Boi té una de les mesquites considerades per diversos informes com una de les més radicals de tota Catalunya” i no va voler acabar si remarcar “que cal recordar que de Sant Boi va sortir un dels detinguts que tenia intenció d'atemptar contra el metre de Barcelona fa alguns anys”.

PxC també demanarà explicacions a l'alcaldessa Lluïssa Moret, que davant la premsa es declarada una persona decididament feminista, i per darrere permet actes on se segrega a homes i dones, tampoc va aprovar la petició de PxC de prohibir el burca i nicab als edificis municipals, o li ha semblat bé l'ampliació enmig del casc urbà de Sant Boi de la mesquita de la ciutat on segons ha pogut contrastar el partit identitari s'utilitza com a madrassa per adoctrinar des de molt petits als nens amb el consegüent perill que té això davant una menor capacitat de discerniment.