Parada;

Parada; "votar qualsevol dels altres quatre partits que són a l’Ajuntament és reeditar l’immobilisme i solidificar la corrupció institucional "

10/03/2015 - Sant Boi de Llobregat

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya confia novament en el regidor David Parada de cara a les properes eleccions municipals, aquesta vegada per guanyar-les

Sant Boi | Redacció.- L'Assemblea Local de Plataforma per Catalunya (PxC) que va tenir lloc el passat 2 de març celebrada en el Casal Marianao, va escollir, per unanimitat dels més de cinquanta militants presents, el regidor David Parada com a cap de llista per a les properes eleccions del 24 de maig per aclamació i sense que es presentés cap altra candidatura.

En el mateix acte, es va constituir un comitè electoral que serà presidit pel també regidor Francisco Pastor per afrontar el procés electoral en totes les seves dimensions, per afrontar aspectes com el programa polític, la llista i la campanya.

David Parada va prendre la paraula per afirmar que “en aquests temps convulsos en què es percep un canvi de cicle polític a Sant Boi, aspirem a ser la llista més votada i governar. Des del govern municipal de PSC-ICV van intentar aïllar PxC i han fracassat; ara els qui estan aïllats davant la societat són ells mateixos”.

Va afegir també que “si bé la nostra raó de ser és revertir aquesta societat multicultural promoguda per la globalització capitalista que ens volen imposar, que s'ha tornat una societat multiconflictiva, les nostres prioritats, en els moments que vivim, seran la lluita contra la corrupció, tal com hem fet des de l'inici de la legislatura, així com l'eradicació de la pobresa”.

Pel que fa a la corrupció va dir que “ells es tapen els uns als altres, nosaltres en canvi, l'únic compromís el tenim amb els santboians”.  El portaveu va assegurar que “aixecarem més catifes i obrirem tots els armaris per denunciar públicament tot allò que ens amaguen”.

Per eradicar la pobresa va proposar un “veritable Pla de Rescat Ciutadà que inclogui un reforç en les estructures municipals d'ajuda social però també un augment de les inversions públiques per aconseguir una redistribució més justa”.

El regidor identitari va sentenciar que “votar qualsevol dels partits que són a l'Ajuntament és votar l'immobilisme i solidificar la corrupció institucional després de 40 anys manant els mateixos, i que tant han decebut els santboians. A Sant Boi s'ha acabat l'oasi polític i solament hi ha una nova alternativa, que és PxC”.

Parada també ha volgut deixar clar que “no em fan por algunes formacions que es declaren “regeneradores” perquè solament PxC representa el canvi, la gran il·lusió i la gran esperança per fer fora de la poltrona als de sempre”.