Plataforma per Catalunya buscarà obtenir representació a un segon municipi de La Garrotxa

21/04/2015 - Sant Joan les Fonts

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El cap de llista de la candidatura serà en Manel Núñez

Sant Joan les Fonts | Redacció.- L'olotí Manel Núñez, de 44 anys, serà el candidat de Plataforma per Catalunya a les properes eleccions municipals que se celebraran el 24 de maig.
Guixaire de professió, per qüestions professionals ha estat vinculat durant anys a Sant Joan, població que coneix a la perfecció.

L´acompanyen com a número 2 la també olotina Gemma Rupérez, de 25  anys i administrativa de professió, i de tercer en Pep Marsillo, olotí de 59 anys i vigilant de professió.

Aquests tres primers candidats són militants de primera hora de PxC a la Garrotxa.
La resta de la candidatura esta formada per garrotxins plenament identificats amb els postulats polítics identitaris.

Fins l´últim moment de la presentació d´aquesta llista electoral, hem tingut una noia santjoanenca disposada a encapçalar aquesta candidatura, però finalment  les pressions laborals de la casta política ho han impedit. Aquest ha estat el motiu de que fins l´últim moment no haguem anunciat el cap de cartell.

Tot i així, aquesta mateixa persona i un grup d´incondicionals santjoanencs, farts de veure les mateixes cares a l´Ajuntament des de fa més de 20 anys i que no confien en que l´alternativa siguin els comunistes radicals de la CUP, ens han demanat que presentéssim la candidatura per entrar amb força i il.lusió al consistori i ens donaran tot el seu suport durant aquests dies.

El lema de la campanya a Sant joan serà: "ACABEM AMB LA CASTA. RECUPEREM SANT JOAN" i anunciem que la nostra publicitat es farà veure i donarà que parlar  al municipi.