El gihadisme ja és a casa

22/03/2015 - Sant Vicenç dels Horts

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

L’alcaldable Javier Hernández implementarà mesures de seguretat des de l’àmbit local per fer front al gihadisme

Sant Vicenç dels Horts | Redacció.- El candidat de Plataforma per Catalunya a l’alcaldia, Javier Hernández, ha lamentat que als catalans no els calgui ja recórrer a la secció internacional per veure notícies relacionades amb l’integrisme islàmic.

En aquest sentit s’ha referit a la recent detenció dels membres d’una xarxa que es dedicava a l’adoctrinament de gihadistes a través d’internet a Catalunya, un dels quals a Sant Vicenç dels Horts. “Hi són als nostres pobles i ciutats, i recluten radicals per incorporar-los, previ adoctrinament, a la lluïta de l’Estat Islàmic”.

El candidat ha assenyalat directament la Generalitat per haver fomentat la immigració magrebina en busca del seu suport per les votacions secessionistes a canvi de tota mena de contraprestacions.

La casta política ha venut el nostre poble, per aquest motiu Plataforma per Catalunya implementarà mesures de seguretat, atorgarà la prioritat a les famílies de casa i aturarà l’empadronament d’immigrants il·legals”.