Lagunas: “el govern municipal està centrant els seus esforços en ajudar la gent de fora mentre aquí hi ha molta gent que està passant penúries”

06/03/2013 - Santa Margarida de Montbui

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya vol evitar que el municipi amb més atur de Catalunya albergui un centre per finançar projectes a l’estranger

Santa Margarida de Montbui | Redacció.-  El portaveu del grup municipal de Plataforma per Catalunya, José María Lagunas, ha clamat per la situació d’emergència que viu la ciutat després de l’anunci per part de l’alcalde de posar en marxa un centre de cooperació internacional sota el nom Mont-Solidari.

Lagunas ha recordat que la localitat anoienca és la població amb la taxa d’atur més alta de tota Catalunya, amb pràcticament un 25% dels veïns desocupats.

Per aquest motiu ha advertit de la descabellada paradoxa ideada per l’alcalde de convertir Santa Margarida de Montbui en un espai de referència internacional que aculli a experts d’arreu del món en matèria de cooperació mentre 1 de cada 4 veïns ni tan sols té un lloc de treball.

En aquest sentit ha advertit que “la primera labor d’un alcalde ha de ser preocupar-se perquè els seus veïns tinguin treball, i el sr. Teo Romero ha demostrat que està a la cua en aquesta causa. No content amb això es dedica a engrandir el seu ego polític amb projectes com Mont-Solidari”.

Lagunas ha demanat al govern local que deixi de centrar els seus esforços en projectes faraònics  per ajudar els de fora i comenci a preocupar-se per generar treball per als propis veïns de Santa Margarida.

"Ja es malbaraten partides milionàries destinades a integració i atenció d’immigrants com per dedicar-nos a afavorir també els qui viuen a milers de quilòmetres”.