José Lagunas torna a demanar a l’alcalde de Santa Margarida de Montbui que faci un pas enrere i plegui fins que no  s’aclareixen les seves múltiples imputacions.

José Lagunas torna a demanar a l’alcalde de Santa Margarida de Montbui que faci un pas enrere i plegui fins que no s’aclareixen les seves múltiples imputacions.

27/07/2014 - Santa Margarida de Montbui

Redacció | Santa Margarida de Montbui.- Tal i com ven dir en el nostre discurs d’investidura els regidors de PxC , nosaltres no estem per treure o posar alcaldes als 47  ajuntaments on som i que els nostres vots son tant bons com els de els demés membres que formen el plenari del consistori, però hem de tornar a dir que la situació del Sr. Romero a arribat a límit per tant, volem donar el nostre pare de la situació actual. Fent clares diferencies amb la resta de l’oposició, que molts d’ells havien ocupat llocs de treball dins l‘ajuntament sense passar per  oposicions i inclús han estat a les llistes o han sigut regidors del PSC.

Per Jose Laugunas “estar imputat no es cap delicte, que es on es troba ara mateix el batlle del municipi però també no creiem que sigui una situació còmode ni per ell ni pel seu equip de govern  veure com setmana rere setmana salten noticies d’escàndols com el cobrament de dietes fraudulentes, amb despeses tant vergonyoses com factures de locals nocturns quan presidia el Sr. Romero el Fons de Cooperació. Ara per si això fos poc el Sr. Teo Romero ha sigut també un dels alçades imputats per presumpte cobrament irregular de dietes a la Federació Catalana de Municipis i sembla ser que el queda per sortir al setembre o octubre d’aquest any encara serà molt més vergonyós”.

I ha afegit que “cal recordar que Montbui es el municipi amb més atur de la província de Barcelona i que també se’ns deuen des de la Generalitat de Catalunya gairebé tres milions d´euros en diferents inversions, pensem per tant, que si l’alcalde te aquests problemes no podrà atendre els problemes quotidians del municipi per tenir l’atenció molt centrada en els diferents casos dels que s’ha de defensar”.

Per acabar dient que “Plataforma com a grup municipal lliure de d’odis i lligams anteriors, al no tenir passat en aquest ajuntament i tenint les mans netes de qualsevol sospita de possibles corrupcions o de estar a llistes i ocupar llocs de treball municipals dintre de l’etapa dels diferents governs del PSC a dit, volem remarcar que  entenem que l’alcalde pel benefici del nostre municipi i la seva correcta defensa en els diferents casos de presumpta corrupció que han esclatat entorn de la seva persona  hauria de fer immediatament un pas en rere i deixar les tasques  de govern, m’entres no s’esclareixin els fets”.

El nostre municipi necessita uns dirigents que  estiguin sense sospita i  com hem manifestat abans sense odis personals ni rancúnies del passat, i si amb la voluntat de que hi hagi un millor funcionament dintre del l’ajuntament en benefici dels  nostre veïns.