PxC recorda que va ser el primer partit que var demanar la dimissió de Teo Romero quan va ser imputat i ho ha fet per dos cops i tres si fes falta.

14/12/2014 - Santa Margarida de Montbui

Redacció | Montbui.- Aquest passat 28 de Novembre es va celebrar a la sala d’actes el ple ordinari, un ple que va transcórrer sense cap tipus d’incidència com gairebé es habitual en el nostre municipi fins que va arribar el torn de les mocions presentades pels diferents grups municipals, destacant a la presentada conjuntament per els grups municipals de VV i ICV, que tractava sobre la no inclusió de candidats a llistes amb imputacions varies i la més destacada la del frau fiscal.

Nosaltres troben que no es del tot una moció per eradicar que la gent amb imputacions per diferents motius es presentin  a les llistes que la haguéssim votat clarament favorable sense cap tipus de dubte, i com diem article rere article a la nostre formació que esta representada per tot el territori català. Sinó creiem que era una moció bastant especifica i clara al nostre per que segons el que deien els subscriptors, no ens pugéssim presentar formacions com PxC per això la nostre negativa a votar-la a favor, cal llegir la lletra petita. També recordem que nosaltres ja hem demanat la dimissió del Sr. Teo Romero en dos ocasions quan va ser imputat pel cas del Fons de Cooperació Internacional.

PxC Santa Margarida Montbui va proposar als diferents grups municipals amb representació dintre de l’oposició la possibilitat de provocar amb el 25% que sumen entre tots ells de forçar un ple extraordinari i monotemàtic per a parlar de la corrupció, no sabem la resposta de ICV encara i VV amb el seu cap de llista que personalment ho veu bé la oferta realitzada per PxC per al·lega que “Dintre del seu grup assembleari no veuen en bons ulls la proposta, no per ell en si, sinó per el grup municipal que la proposa”.

Cal dir que en els diferents plens les mocions presentades per PxC mai ens han votat cap moció favorablement, i moltes vegades no donen argumentació simplement es dediquen a donar negativa rere negativa de forma sectària i totalitària sense escoltar la llibertat d’expressió d’un representant escollit pel poble.

Nosaltres vam aterrar amb la idea de fer política, entenem que en alguns punts les diferencies ideològiques poden ser notòries però en temes molt importants on l’ideològica queda a un segon terme la respostes solen ser negatives. Tot i que el nostre grup municipal vota les mocions sense mirar de quin partit son o deixen de ser votem de forma favorable les que creiem correctes i les que no donem vot contrari.

També volem dir que el representant de PxC al nostre municipi va començar la legislatura sense cap carrega de haver treballat a diferents tasques dintre del municipi o d’haver heretat el càrrec per motius de parentesc dintre de la formació com a altres partits o de tenir a les seves formacions antics regidors del PSC, que molts diuen que si “parlessin” i mai parlen i ni tant sols aporten proves contra l’alcalde, nosaltres com es notori en el tema del batlle la pregunta que l’hem fet sempre privadament a la cara i per el mitjans de comunicació es la de que donges un pas en rere i plegues immediatament perquè pugui afrontar les diferents casos de corrupció dels que està imputat ja que el nostre municipi no mereix un alcalde que estigui involucrat en un cas tant lamentable de corrupció política.

Aquesta pregunta l’hem fet en diverses ocasions l’última la setmana passada avanç d’escriure aquest article.