Javier García Collado serà el candidat de PxC a Santa Margarida de Montbui

04/04/2015 - Santa Margarida de Montbui

Santa Margarida de Montbui | Redacció.- El jove empresari i llicenciat en obra pública Javier García de 28 anys serà el cap de cartell de Plataforma per Catalunya a Montbui. Després que José Lagunas decidís no continuar com a regidor una nova legislatura per motius laborals, ell mateix, va proposar al comitè electoral del partit a Javier García perquè prengués el seu relleu.

No obstant José Lagunas tancarà la llista de PxC a Montbui per donar tot el seu total suport a la nova candidatura. En aquest sentit Javier García ha agraït la feina de Lagunas aquests quatre anys al consistori treballant pel poble i plantant cara a Teo Romero.

D'altra banda ha manifestat que "tant la meva llista com jo, òbviament íntegrament de Montbui tenim una il·lusió enorme per treballar pel nostre municipi en el qual vivim i hem crescut, ha arribat l'hora d'acabar amb la casta política caciquil i el clientelisme polític al nostre poble que representa l'imputat per corrupció Teo Romero, nosaltres no estem en política per ser un més, estem per canviar les coses i així ho farem" també ha manifestat que "a Montbui com a tot arreu defensarem que primer som els de casa, no volem que ningú se senti estranger al seu poble i menys als nostres barris".