Rafael Herrera “tot i no haver aportat un sol euro al sosteniment del nostre sistema de prestacions socials molts immigrants tenen accés a aquestes ajudes en condicions avantatjoses”

11/05/2012 - Santa Perpètua de Mogoda

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC demana un nou criteri de concessió de prestacions socials que premiï la cultura de l’esforç front als qui pretenen gaudir-ne d’elles sense haver contribuït a generar-les

Redacció | Santa Perpètua de la Mogoda.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament de Santa Perpètua de la Mogoda, Rafael Herrera, ha denunciat l’abús que fan els immigrants de les prestacions socials atorgades des del departament de Benestar Social.

El dirigent identitari ha mostrat el seu absolut rebuig al criteri que es segueix des del consistori per concedir ajudes socials a la ciutat vallesana, ja que “margina els nostres veïns i veïnes de tota la vida i atempta contra la cultura de l’esforç”.

Herrera ha manifestat la necessitat de revertir l’actual política de cobertura social, ja que “el 38% de les ajudes tramitades per l’Àrea de Benestar Social i Atenció a les persones van a parar a mans d’immigrants tot i representar l’11,14% de la població”.

Això significa que “les famílies catalanes queden relegades a un segon pla davant d’uns immigrants que en moltes ocasions, tot i no haver aportat un sol euro al sosteniment del nostre sistema de prestacions socials, tenen accés a aquestes ajudes en condicions avantatjoses”.

El regidor vallesà ha estat Igualment crític amb el criteri de concessió del PIRMI, ja que prop del 40% dels beneficiaris són immigrants. “És un percentatge molt elevat que s’hauria de reduir per incrementar els recursos destinats a l’atenció de les nostres famílies”.

El portaveu de Plataforma per Catalunya a Santa Perpètua ha demanat “que l’Àrea de Benestar social deixi d’actuar com una eina al servei del partit que la gestiona i s’ocupi de prestar servei als ciutadans com a organisme de l’Ajuntament que és”, després dels desqualificatius proferits pel seu responsable.