Rafael Herrera, candidat a l’alcaldia per PxC a les eleccions municipals maig 2015

30/03/2015 - Santa Perpètua de Mogoda

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya revalida la confiança en el regidor Rafael Herrera com a cap de llista a les municipals que tindran lloc el proper 24 de maig

Santa Perpètua de Mogoda | Redacció.- La formació a manifestat que la decisió presa es que ara la ciutadania coneix al nostre candidat, es el referent del nostre partit al municipi, la gent el valora, son coneixedors que es una bona persona, te disposició per a prestar la seva atenció a les persones, escoltant els problemes personals dels ciutadans i del nostre poble i les problemàtiques que son viables i factibles les remet a l’Ajuntament i qualsevol qüestió relacionada amb el municipi dirigida o consultada a  PxC, ell ho ha tramitat i el ha fet funcionar, el nostre candidat sap recollir les propostes  que convé al nostre poble i com processar-les  i per al nostre ideari sap ell millor que ningú el que convé a Plataforma per Catalunya. Rafael Herrera te implicació política, meticulositat de treball i de organització en tots els aspectes relacionats amb el municipi i el partit, i es veuen els seus fruits,  cada vegada i ha mes persones que volen col·laborar amb PxC, ara creixerem!!

El nostre jove regidor a fet molta feina al municipi de Santa Perpètua de Mogoda, ara també la ciutadania coneix millor les nostres polítiques, saben que moltes de les coses dolentes de les que ens han dit els altres partits no son veritat, el nostre candidat amb molta paciència a tingut que escoltar moltes paraules descalificadores, calúmnies, un sense fi de malifetes, perquè  el nostre regidor no puges exercir el seu treball de control a l’equip de govern, posant obstacles a on pugues  sortir reflectit el seu treball i el nostre missatge. Però ell, amb molta paciència, respecte, cura i astúcia a saltejat tots els obstacles que li han posat i es per això que PxC confien en el nostre candidat. La secció local, la pròpia executiva comarcal i nacional, son coneixedors de la seva feina feta a Santa Perpètua de Mogoda.

El nostre candidat ara te l’experiència dels 4 anys com a regidor en el que a representat el nostre partit dintre de l’ajuntament, a après molt i ara coneix millor el seu funcionament, això agilita molt la feina a fer.

PxC es un partit jove en creixement, encara tenim molt a dir dintre del Ajuntament, la gent, els ciutadans ens ho demana per el carrer. PxC simplement ens limitem a dir el que ens diu la població, nosaltres trepitgem el carrer, parlem amb els veïns/es del municipi i veiem la realitat dels nostres carrers, parcs, places i barris de la nostre localitat.

La nostre formació local  de PxC ens  trobem amb molt mes força que en les anteriors eleccions, ara tenim  un millor equip de persones per treballar al municipi, de les quals moltes d’elles son dones. Majoritàriament ara en la nostre formació local,  ens troben amb mes dones que homes. Això es molt bo, per que es molt important l’opino de les dones en un mon on els homes son els que tenen major poder de decisió en temes relacionats en la política, ens trobem en un mon molt mes fet a criteri dels homes que de les dones i les dones encara han de tenir una major participació.

El nou equip de PxC a Santa Perpètua de Mogoda  treballarà amb força convicció , disciplina, escoltarà les problemàtiques socials dels ciutadans i les del municipi, aixecarem les catifes de dintre de l’Ajuntament, vetllarem per que els nostres ciutadans no tinguin que pagar amb els seus impostos la mala gestió dels polítics, però sobretot  treballarà primer per als de casa.