PxC critica les polítiques socioeducatives de l’Equip de Govern de Santa Perpètua de Mogoda

23/12/2015 - Santa Perpètua de Mogoda

PxC ha criticat durament les polítiques impulsades per la Regidora de Serveis Socials, que es duen a terme als Centres Cívics del municipi.

Sta. Perpètua de Mogoda|Redacció .-  La formació identitària ha manifestat greu preocupació per la manca d’activitats adreçades al foment dels costums, festes i tradicions que ens són representatives del municipi dins d’un fort esperit nadalenc.

En aquest sentit es considera necessari que una festa tradicional del municipi i de la nostra identitat, com és la festa del “caga tió”, arrelada fortament a totes les famílies de Sta. Perpètua, no sigui substituïda per d’altres que no ens són pròpies.

Aquest manifest ha sigut motivat atès que la Regidora de Serveis Socials de l’Equip de Govern, va decidir eliminar la tradicional festa del “caga tió”, per incorporar-ne un altra d'aliena, la qual cosa “és un greu i trist gir polític a la tradicional festa de Nadal, estimada i demanada pels infants del municipi”.

“Des de PxC demanem a l’Equip de Govern que pensi realment en el poble i torni a incorporar la festa del –caga tió- a l’Agenda dels actes festius de Nadal. És una demanda popular per tal de preservar  les festes i costums del municipi, en la que l’Equip de Govern no pot girar l’esquena” ha sentenciat Rafael Herrera, Portaveu de PxC.

PxC

Santa Perpètua de Mogoda, 23 de desembre de 2015