PxC contraria a destinar 116.000 € en  Cooperació i Solidaritat Internacional

PxC contraria a destinar 116.000 € en Cooperació i Solidaritat Internacional

14/03/2016 - Santa Perpètua de Mogoda
PxC ha manifestat cada any en els pressupostos generals de l’estat, surt reflectit, que es destinen milions d’euros en aquesta partida, en projectes de les ONG a l’estranger.

En aquest sentit, el portaveu de PxC a  Santa Perpètua de Mogoda, Rafael Herrera ha remarcat que “mantenir aquesta regidoria per part de l’Ajuntament que dóna un servei, és un cost econòmic molt elevat i innecessari, pagat amb els impostos dels perpetuencs, perquè mantenir aquesta regidoria suposa un cost econòmic de materials i d'hores de treball de personal laboral municipal”.

A més a més el portaveu de PxC ha manifestat el seu posicionament també contrari a destinar 116.000 euros a la partida de la regidoria de cooperació i solidaritat internacional que subvencionarà  en projectes de les  ONG del municipi a l’estranger.
"Cal recordar que els recursos econòmics que gestiona el nostre Ajuntament s’han d’invertir  a afavorir als perpetuencs, ja que són els que paguen els impostos municipals".

Plataforma per Catalunya (PxC) manifesta estar en rotund  desacord a destinar els 116.000 euros de la partida municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional, que gestionarà l’Ajuntament a través d’un compte corrent amb l’entitat financera Fiare-Banca Ètica. PxC aposta per “destinar aquests diners a una altra partida que repercuteixi directament amb el poble, que ben necessitat està”.
PxC
Santa Perpètua de Mogoda, 14 de març de 2016