PxC contraria a destinar recursos municipals per a les formacions d’immigrants per a l’accés a les proves de la nacionalitat espanyola

10/04/2016 - Santa Perpètua de Mogoda

PxC ha informat que superar la prova CCSE és un requisit obligatori en tots els casos per a les persones immigrades que vulguin obtenir la nacionalitat espanyola.

La formació política senya-la que  els immigrants sol·licitants de la nacionalitat espanyola és per a poder residir al nostre país.

En aquest sentit, des de PxC s'alerta que Espanya és el segon país de l'Eurozona amb la taxa més gran d’atur (21,4%) uns 6 milions d’espanyols sense feina, després de Grècia (24,6%). Santa Perpètua de Mogoda l’atur es situa en el (15,54), unes 1.856 persones.

Per això s'ha destacat que Espanya no pot assumir l’arribada de més immigrants perquè encara s'ha de trobar feina a 6 milions d’espanyols.

El portaveu de Plataforma per Catalunya al municipi de Santa Perpètua de Mogoda, Rafael Herrera a manifestat que “l’objectiu d’aquest curs està dirigit per a les persones immigrades i així es puguin presentar a l’examen oficial per obtenir el títol CCSE amb major facilitat per obtenir la nacionalitat espanyola per residència”.

A més a més de dir “l’Ajuntament de Santa Perpètua encara ha de trobar feina per a 1.856 perpetuencs i les polítiques d'ICV les trobem incorrectes en destinar recursos municipals per donar facilitats als immigrants per a l'obtenció de la nacionalitat, els quals hauran de competir amb les persones autòctones en la trobada de feina”.

Plataforma per Catalunya considera prioritari destinar els recursos municipals per a ajudar als aturats, les famílies desallotjades de les seves cases, per als infants que solament mengen al menjador del col·legi i sobretot PRIMER ELS DE CASA!

PxC

Santa Perpètua de Mogoda, 11 d'abril de 2016