PxC demana informació sobre la morositat de les Carpes del CiM

26/06/2016 - Santa Perpètua de Mogoda

PxC demana informació sobre la morositat de les Carpes del CiM

Després de la denúncia que va fer Plataforma per Catalunya a Sta. Perpètua de Mogoda l'any 2013, sobre el deute que mantenien les Carpes del CiM amb l'Ajuntament, torna a demanar explicacions al consistori.

Sta. Perpètua|Redacció.- En aquell moment l'Ajuntament de Sta. Perpètua va donar per finalitzada la concessió de l'equipament municipal Can Bernardes amb les Carpes del Cim, informant així que el deute pendent estava en mans dels advocats municipals i de la Regidora d'Hisenda, en silenci permanent.

En aquest sentit PxC ja va reivindicar aleshores que l'Ajuntament exigís el compliment del pagament del deute, que podria arribar a prop d'uns 220.000 €, sense tenir en compte els interessos de demora. Per aquest motiu del portaveu de Plataforma a Sta. Perpètua de Mogoda, Rafael Herrera, ha manifestat que “actualment no hi ha constància que el deute hagi estat saldat, per la qual cosa demanem al consistori que faci un exercici de transparència i humilitat i doni informació als ciutadans en tot el relacionat amb aquest assumpte” a més a més ha sigut dur amb el llavors Equip de Govern del municipi el qual “va ser incompetent en comptabilitzar durant 4 anys uns ingressos anul·lats per la concessió de l'espai, en concepte de cànon, amb els quals no s'estava complint”.

La formació identitària denúncia que aquests diners que s'ha deixat d'ingressar, però que si s'han comptabilitzat, ha carregat un cop més amb els perpetuencs amb l'augment d'impostos.

Finalment PxC ha demanat respecte pel poble de Sta. Perpètua de Mogoda i ha tornat a exigir un exercici de transparència per tal que els perpetuencs sàpiguen on van a parar els seus diners.

PxC

Sta. Perpètua de Mogoda, 26 de juny de 2016