Stop mesquites

14/03/2014 - Solsona

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita

Solsona | Redacció.- L’agrupació local de Plataforma per Catalunya manifesta el rebuig a la nova mesquita ubicada al número 22 de la Ctra. de Torà que ha estat inaugurada  aquest mes de març.

Plataforma per Catalunya denuncia la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d'oració de confessió musulmana, i reprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona.

Així mateix exigim que se sancioni els responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

NACIODIGITAL.CAT | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

En un comunicat, explica que "amb aquesta seran ja dues les mesquites que la comunitat musulmana ha aconseguit implantar a una ciutat que compta amb menys de 10.000 habitants."

Aixímateix, Plataforma per Catalunya denuncia "la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d'oració de confessió musulmana, i reprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona."

En consequència, exigeix que se sancioni els responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.

LLEIDAALMINUT.COM | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

foto1

L’agrupació local de Plataforma per Catalunya de Solsona ha manifestat aquesta setmana el rebuig a la nova mesquita ubicada al número 22 de la carretera de Torà, que ha estat inaugurada aquest mes de març. Amb aquesta seran ja dues les mesquites que la comunitat musulmana ha aconseguit implantar a una ciutat que compta amb menys de 10.000 habitants.

Plataforma per Catalunya denuncia la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d'oració de confessió musulmana, i reprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona.

Així mateix, l'agrupació exigeix que es sancioni als responsables de l’antiga mesquita de Solsona, després que el president de la Comunitat Islàmica del Solsonès, Khalid Baghal, hagi manifestat que les antigues dependències no complien els requisits de seguretat, salubritat i higiene que exigeix la normativa sobre centres de culte.

INFORMATIU.TK | Plataforma per Catalunya s’oposa a la segona mesquita de Solsona

Plataforma per Catalunya denuncia la formació de guetos que comporta la proliferació de centres d’oració de confessió musulmana, ireprova que l’alcalde i el bisbat hagin fet costat a la comunitat musulmana en l’acte d’inauguració, perquè la implantació de mesquites facilita l’avanç d’una cultura que atempta contra el model de convivència del que ens hem dotat i que denigra la dona.