Jordi Ferré encapçalarà la llista de PxC per Tarragona a les municipals del 2019

08/02/2018 - Tarragona

El president de l’Associació de Veïns de la Catedral diu que «Tarragona està més enfonsada que el Titànic» i que «volem a la llista electoral gent seriosa i preocupada per la ciutat»

Tarragona | Redacció.- Plataforma per Catalunya (PxC) concorrerà a les eleccions municipals del 2019 amb una llista que encapçalarà Jordi Ferré, president de l’Associació de Veïns de la Catedral.

El futur candidat a les municipals ha afirmat que «la ciutat necessita un canvi de rumb perquè Tarragona està més enfonsada que el Titànic» i «nosaltres coneixem Tarragona al cent per cent i volem a la llista gent seriosa i preocupada per la ciutat» alhora que s’ha mostrat crític amb els partits amb presència al consistori, en general, i amb l’equip de govern, en particular perquè «a Tarragona tot és molt repetitiu, no hi ha res de nou, hi ha gent que fa tant de temps que es dedica a la política que ja han esgotat les idees», ha remarcat.

Entre les qüestions que més preocupen a Jordi Ferré s’ha referit «als sorolls vinculats als locals d’oci, un urbanisme lamentable o el fet que un edifici com el Banc d’Espanya el controlin els de sempre i no es faci, per exemple, una biblioteca o una sala cultural de la qual pugui gaudir tota la població i no només uns quants, o que no ens venguin més fum amb el pàrquing Jaume I».

Una altra iniciativa que formarà part del projecte és una proposta que Jordi Ferré ja ha fet a l’equip de govern de l'Ajuntament «per recuperar una versió modernitzada del sereno, que molta gent m’ha comentat que seria molt útil perquè donaria feina a aturats de llarga durada de més de cinquanta anys, que tenen molt complicat tornar a tenir un lloc de treball».

Des del punt de vista identitari Ferré subratlla que «nosaltres busquem el benestar per a tots els ciutadans de Tarragona, però pensem que primer són els de casa, ja que hi ha molta gent que està patint a causa de la crisi econòmica». Reclama «més seguretat» i qüestiona «el control que fa la Generalitat dels menors tutelats que porta a Tarragona, que normalment provoquen situacions conflictives».

I pel que fa al ‘procés’ que viu Catalunya, referit a la independència i el dret a decidir, el futur cap de llista afirma que «és una comèdia, un culebrot. Jo sóc espanyol i català, i no estic a favor de la independència», ha dit.