Rosique:

Rosique: "Existeixen pressions perquè les associacions de veïns donin suport a la construcció de mesquites"

13/05/2012 - Terrassa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Joaquim Rosique denuncia que un alt càrrec policial frivolitzés amb els sermons de l’imam de la mesquita Badr en què incitava a fer ús de la violència contra les dones

Terrassa | Redacció.- El delegat comarcal de Plataforma per Catalunya al Vallès Occidental, Joaquim Rosique, ha denunciat les pressions exercides per un alt càrrec policial perquè les associacions veïnals donin suport a la construcció de mesquites. “En lloc de fer el seu treball, aquest càrrec policial exerceix de comissari polític, al més pur estil d’una república bolivariana”, va denunciar el dirigent identitari.

Rosique ha assegurat que el citat càrrec policial ha arribat a dissuadir els representants veïnals de que s’entrevistin amb el representant de Plataforma per Catalunya, vulnerant d’aquest mode el dret de reunió recollit en l’article 21 de la Constitució espanyola i desenvolupat en la llei orgànica 9/1983 de 15 de juliol.

El delegat comarcal revela que alguns representants veïnals han informat que el citat càrrec policial s’ha pronunciat a favor de l’imam de Terrassa. “Els veïns asseguren que va arribar a dir que les declaracions de l’imam a favor del maltractament a les dones eren ximpleria, i que l’Església catòlica era més radical que el líder musulmà” –ha assegurat Rosique.

El dirigent identitari ha expressat el seu “respecte i admiració” pels agents de la Policia Local i ha rebutjat de ple les interferències de l’alt càrrec policial en assumptes de la vida política. Va lamentar en aquest sentit que, “en contrast amb l’àrdua labor política de l’agent” el nombre de delictes a Terrassa augmentés gairebé un cinc per cent el passat any en relació a l’anterior. “Aquest càrrec hauria de centrar-se més en el seu treball i deixar de banda les campanyes en suport a la comunitat musulmana, que no haurien de formar parte de les seves funcions” –ha conclòs Rosique.