Rosique:

Rosique: "aquestes accions serveixen per fer realitat el nostre lema"

17/10/2012 - Terrassa

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya posa en marxa un repartiment de pà i llaunes de tonyina per a gent de casa

Terrassa  | Redacció.- La delegació egarenca de Plataforma per Catalunya ha instal·lat una carpa a la localitat vallesana per portar a terme un repartiment de productes bàsics d’alimentació entre la gent de casa.

El delegat de la formació identitària a Terrassa, Joaquim Rosique, ha manifestat que “accions com el repartiment de pà i llaunes de tonyina que hem fet serveixen per fer realitat el lema Primer els de casa i plasmar-lo en iniciatives concretes”.

El dirigent identitari ha defensat la prioritat de la gent de casa per accedir a les ajudes socials, perquè “son els qui ha fet gran aquest país”.

En aquesta línia Rosique ha destacat la necessitat d’acabar amb la discriminació positiva de la que gaudeixen els immigrants, especialment els il·legals. “No és just que hi hagi pares de família que han cotitzat 20 anys i no tinguin ajuts, alhora que immigrants il·legals que no han contribuit en res a la nostra societat compten amb tota mena d’ajudes de l’administració pública”.

Rosique, delegat de la formació al Vallès Occidental, ha informat que Plataforma per Catalunya iniciarà aquesta setmana la recollida d´aliments i roba a la comarca per ajudar a la gent de casa.