Soldevila:

Soldevila: "existe complicidad entre los partidos políticos de la ciudad y la comunidad marroquí"

31/07/2012 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya s'oposa a la cessió d'escoles públiques per a les pregàries del Ramadà

Torelló | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya a Torelló ha mostrat la seva rotunda oposició a la cessió d’escoles públiques del municipi a la comunitat musulmana per resar durant el Ramadà.

Els tres regidors identitaris han manifestat la seva indignació per la decisió de l’equip de govern (CiU + ERC), que mantindrà ocupats els equipaments públics per a cerimònies religioses musulmanes des del 20 de juliol fins al 19 d’agost.

El portaveu de PxC a l'Ajuntament de Torelló, Josep M. Soldevila, ha denunciat la "complicitat entre els partits polítics de la ciutat i la comunitat magribina", arran del sopar celebrat a l’escola pública Marta Mata de la localitat osonenca en què hi van participar centenars de magribins i representants de tots els grups polítics amb representació a l’Ajuntament de Torelló, a excepció de PxC.

Els representants torellonencs han assenyalat CiU, ERC, PSC i ICV  com a culpables de voler fer una Catalunya multicultural.