Torelló, 02/01/2013; PxC acusa l’equip de Govern de no voler contar amb l’oposició

02/01/2013 - Torelló

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC no dona suport a l’equip de govern de Torelló CiU i ERC  i es queden sols en l’aprovació dels pressupostos municipals

Torelló | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), a l’Ajuntament de Torelló, va votar en contra l’aprovació dels pressupostos municipals per l’any 2013, els altres grups a l’oposició PSC i ICV, tampoc hi van donar el seu suport.

Josep Maria Soldevila portaveu de PxC, va manifestar que el seu grup no donaria suport en l’aprovació dels pressupostos d’enguany perquè “es un pressupost semblant al de l’any passat” i va recalcar Soldevila “no ha canviat pràcticament res i no s’han buscat solucions”.

Per altre part en el ple el grup municipal de PxC va presentar una moció per la instal·lació de càmeres de videovigilància al municipi després dels darrers robatoris i incidents. La moció no va prosperar i es va titllar els regidors de PxC “d’oportunistes”.

El portaveu identitàri Josep Maria Soldevila, va expressar el seu desacord en la votació i va argumentar que “ molts comerços de Torelló han estat víctimes de robatoris així com els seus habitants que cada dia pateixen un increment d’aquest que en algun dels casos ha estat amb una forta violència”. Soldevila va acabar dient “surtin al carrer i preguntin als ciutadans i a les hores també els hi diuen a ells que son oportunistes per demanar la instal·lació de càmeres de vigilància per voler una millor seguretat en els seus barris”.

PxC

Torelló, 2 de gener de 2013